._.

heej idag har jag varit med leonie vi har haft det kull:)!!! hennes mamma fyller år idag och jag leonie och tilda gick till centrum på mårgonen och handlade två presenter en kladdkaka och ljus och litte mer  kladdkakan var jätte jätte god med grädde till mums:)!!! bilder kommer snart..!!<3sen har vi suttit vid dattan gåt till skolan och kollat på vårt nya och gammla klassrum<3!!:)sen har vi åkt skeitbård eller hur det stavas jag var fan sämst hahaha leonie var jätte bra<3:)!!
men nu gör jag typ inget jag sitter vid dattan och bloggar och har det kul haha saijk:)!!!!<3puss puss nu kommer bilderna ha det bra hej då<3!!!:)




1.. bordet med kladdkakan
2.lampan med fin fin på
3.prisenterna
4.leonies prisent
5.tildas prisent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!