idag

idag ahr jag varit i skolan det var kul men jobbit när alla följer efter mej och leonie tup??:( kl  12 så gick jag till tandläkarn sen åkte jag och mamma till farsta och handlade kläder och ett par utteskor till handbollen:)sen har jag tup varit med moa j och karolina vi gjorde typ inget jo vi kollade på en skit dålig  teater utanför centrum:)haha sen kom madde då gjorde vi litte saker  och sen mötte jag och madde moa sl :) och nu gör jag tup inget jag bloggar och är inne på msn och pea och lysnar på musik hahah kul??:( imorn ska jag till åland med handbolls laget över häljen (vet ej hur det stavas)jag ska typ gå och lägga mig tidigt i dag ska up kl halv6 i morn och åka till östra för att träfa min tränare jag ska få tjus av han till båten:)
en bild på mej<3
hahah fin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!