dissare!

asså arijan vrf dissar du oss?:(
asså jag trode man kunde litta på dej men tydligen inte :(
asså jag vill inte bråka det sista  vi gör innan jag alldrig ser deej sötnos:(
fast du har dissat oss för en annan asså vi har gjort allt för dej och du bara dissar oss asså du bara väljer en bästis förre dinna aldra bästavänner:(!!!!!!!!!!!
asså gud jag kommer sakna dej emn det du har gjort är så asså vet inte bvad jag ska särja men du kommer ångra att du tapade oss asså ifal du inte dissade oss för moa så skulle livet vara bra men vadfan vrf vrf vrf vrf vrfb vrf vrf vrf vrf vrf vrf vrf vrf vrf vrf v rf vrf vrf vrf vrf vrf vrf vrf vrf vrf ???<3:(
du kommer fan ångra det här du har gjort när du inte är här kvar i sverge !!!!
asså allvarligt vi har gjort skit mycket för dej och du bryr dej inyte och tenker bara på dej sj vrfvrf vrf asså vi har gjort så att du ser ut som du gör och vi har stötat dej up till 100% hella tiden varje dag !!
jag ångrar att jag hbar sakt att jag älskar dej fär jag hatar deej!!!:(

jag vill inte skriva det här men jag vill bara att du ska veta att du har gjort världens misstag du väljer en istelle för alla oss:(

det var vi men inte längre:(((!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!