moa!

hejhej bloggen<3!9
asså i det där inläget med arijan jag fattar inte vad jag tänkte på förlåt 'älskar dej mest bestäven fattar inta att du ska åka<33!men jaja idag har jag varit i skoaln till lunchen och efter det så åkte vi till bowlingen jipppppi det var discobowlinbg skit kul jag leonie och jessica spelade i samma lag och jessica van leonie kom tvåa och jag trea:( haha<3<3!efter det vbaar hjag med  leonie och moa och johanna vi kollade på en skit tråkig skråckfiöm:( sen gickn johanna hem då gjorde vi en sak sen gick jag och moa hem till mej!så nu gär vi inget typ snart ska jag äta här aka fråga om moa får äta här om hon vill!<3
men heejdå<33!


en baild jag gjort till leonie på pint(stadevning)min data dampa så djorde bara nåt<33!

                                                   älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!