badat<3!

heej!!§§
idag har jag och nathalie varit och badat i vingåkersbadet i vingåker:)(L)
vi hadde det  jätte kul!! där gjorde vi massor vi åkte en jätte kul bana sen så var det några killar där dom hålde på med oss sen började vi hålla på med dom!§§
det var två killar och ena var jätte söt :)(L)
nu gör jag typ ingenting  vi kollar på tv och vi ska snart äta pankakor mumssssss!!
imorn ska vi också bada tror jag hoppas dom där killarna är där då kommer det bli kul fast det är juu kul endå!<3

hej då sska inte skriva mer ska vara inne på pea och msn <3!!

jag är bäst ingen protest så ni kan bara hålla käft:)<3älskar er!§§

kan tyvär inte bjuda på bild har ingen i den hör datorn:(§§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!