hej alla söta bloggare:)(L)

hej allla bloggare!
idag har jag sovit hos leonie och vi har vcarit i skolan:(:)(L)
efter skolan var jag md leonie sen fick jag ont i huvet och då gick jag inte till handbollen:((L)
nu gör jag typ inget jag är inne på pea msn och bloggar litte:)<3
men jaja ska i alla fal vara med arijan och stephanie i morn(dom är tsm)<3
vi ska typ ha kul sen ska jag ha teater kl halv 4 till halv 5 typ:)<3

men jaja hejdå alla sötisar:)(L)

bjuder opå en bild på mej och leonie älskling<3!!


jag vet det blev litte konstigt med SLAGGIS<3:)jag trode datan lagga så ja jag råka tryckas tre gånger så det blev hellt och hållet feln men jag ska göra så att leonie eller johanna fixar det:(L:)


jag är bäst ingen priotest så ni kan bara hålla käft:)(L)<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!