hej ´hej alla sötisar<3

hej hej idag har jag varit i skolan det var litte kul men endå inte<3 sen var jag med jessica ocgh lema vi gich först till centrum och sen till bananparken där träfade vi hannah och moa då var vi en litten stund sen skulle lema hem sen jag och jessica..<3 när jag kom hem så tog jag hand om två söta hundar sebn kom pappa och snart ska vi äta !!<3i kväl ska jag kolla på idol och leka med hundarna <3!!i kväl ska pappa ha´handbolls match och jag vill följa med emn jag får inte för den börjar 10 på kvälen:( men jag ska prata med pappa<3!´!!

puss och kram alla söta bloggare//eren ida

Kommentarer
Postat av: joahnna rindå<33

fett fin blogg gmn!<333

2009-10-01 @ 18:25:57
URL: http://allasjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!