lov:)(L)!!

hejhej bloggen !<3
nu är det lov och jag är i högsjö med nathalie hos nathalies farmor!<3
idag har jag varit med kim charlie,nathalie och jasmin vi har typ cycklat handlat powerking(stavingen)och mer saker sen ahr vi typ varit hos oss och kollast på tv och saker men jaja nu gör jag typ inget vi kollar på tv och hennes lille bror sover så vi måste vara tysta:)<3
jaja i morn så ska vi typ åka och bada och om inte så ska vi var med jasmin tror jag och kanske charlie och kim men jag ska inte skriva mer nu är skit tröt och nathalie ska sitta):(L)<3

heej då /// eran egna söta ida!

jag är bäst ingen protest så ni kan bara håla käft:)<33älskar er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!