SOOOORY :( <3

HejHej!

FÖRLÅT för dålig updatering.. Men har inte hunit eller kunat.. Igås slaggade jag ju hos Johanna Andersson med leonie asså leonies moster. och det var NICE :D Ehm. kan bäreta om hälgen :
Fredag: Skola och skutade 14,00 . Möte leonie och ale! Efter det gick vi och gjorde litee saker hos leonie och sen gick vi till centrum och köpte alla saker till grillning, Sen mötte vi Chiara. sen drov vi oss nott badudden och mötte caroline och Matilda :D OCG GRILLADE :) skit kul! hahha vi fick fett  mycket skäll från granar och sånt eftersom vi skratade och skrek och sånt såååå högt och mycket :P hahaman hörde enda tll min pappa -.- hahaahha :P ehm sen typ en halv tmme innan vi gick så kom sajmon och edwin. när vi gick hem så lysnade vi på musik coh sjöng HÖGT :p haha. men ah sen sov jag hos leonie!
Lördag: Vaknade och fixa oss och sånt. Sen drog jag leonie och hennes familj till stan och åt på en skiiit mysig resrurang typ thai ;) Efeter det så gick jag och leonie och kollade på bio, som heter typ Groxs up eller hur det stavas ;) jätte bra!! sen åkte vi hem typ  9 och mötte johanna, Ellen, Nadja, Hedda, denis och flera, och gjorde typ inget,, sen slaggade jag och leonie hos Johanna:D KUL.
Söndag: Vaknade, åt frukost och sånt. Sen drog vi till Leonie och och typ satt vi datorn Chattade med ARA OCH RASSE . hahhahaha, leonie pojkvän ;) asså Rasse :P.  sen gick  vi till centrum och handlade mat. och sen åt vi världens godaste TACOS :) wheee,, haha rasse och ara kallar oss tjockisar för det :P hahahaha-.- ehm. sen gick jag hem typ och duchade och sånt. men aja ska dra nu och kolal på tv :) hejdå!

Puss & Kram!


JAAAA SKA FÅ CONVERSE NÄR MAMMA KOMMER HEM FRÅN GRANKANARIA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!