Hur stavas UNDERBAR? jo jag vet, L E O N I E !

Ett liv utan dig skulle vara som ett liv utan luft,
¨du är det finaste och mest underbaraste person på hella
den här jorden, Utan min underbara BÄSTAVÄN, skulle jag inte vara
den jag är!! Om du nån gång lämnar min ska jag kämpa genom allt,
eld, vatten, vad som fucking helst ävben och jag måste kämpa i flera år
så ska jag ändå kämpa för dig, och just dig LEONIE PALIMQVIST
Jag älskar dig mest och jag menar det, du är min ängel, min himmel
mitt hjärta, mina lunger, min årk att kunna gå, babi fins inte du fins inte
jaaag.



Kommentarer
Postat av: Ebba

Aww.. fin rubrik! :)

2011-01-01 @ 15:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!