handboll'!

hejhej!♥
nu har jag komit hem igen efter skolan!
jaa idag har jag varit i skolan och  vi har minni OS asså några i vår klass skit kul!♥ vi kommer göra en blogg sen men  ni få se den då!♥ efetrskolan tränade vi litte på sakerna vi ska göra... Sen så  gick jag hem till Mamma som fyller år GRATTIS ÄLSKAR DEJ MAMMA!♥ Där hemtade jag stephanies tröja för jag ska ge den på träningen idag!. men aa sen efter så shusade mamma mej till pappa och här är jag nu! ska snart gå till träningen men måste byta om nu såå ses!
efetr träninegn  ska jag till Mamma eftersom hon fyller år.. så skirver när jag kommer hem!:-)♥

Tack för att du finns bby!<3
/Ida Karmesjö Bieber BJörk!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!