Kalt idag!

hjehej! ♥
nu har jag kommit hem från träningen och har precis duchat!
nu sitter jag på min säng och länktar efter min Bästavän och driker chocklad!MUMS!'
jaa idag har det så klart varit skola det var ganska kul! ahahah Leonie din luris ahah!äälskarejh!♥
efter skolan var jag med leoine durde yassin och kevin GRATTIS KEVIN PÅ FÖDELSEDAGEN!<3
vi typ var i centrum sen gick jag hem typ kl 4 till mamma och hemtade mina handbolls saker!
sen så aa kom jag hem efter!  Ja sen som ni ser på Rubriken så var det väldigt kalt idag eller vad tycker ni????♥
aa men ska kolla på tv nu ses sen!♥

Älskar dej more than most Bästavän!♥
/Ida Karmesjö Björk!♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

Oh oh no.. Du glömde en sak? :O Shit Ida.. Du heter ju Ida Karmesjö Bieber? :O Haha love you too baby<33333

2010-02-22 @ 21:59:50
URL: http://sweetmissblondie.blogg.se/
Postat av: ida

oj gud hur kunde jag glömma<3

2010-02-23 @ 19:27:20
URL: http://idakarmesjobjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!