Loenie!

Jag äslkar dej fucking mest! du är mitt nummer ETT! I love you more then this World kan say you are my angel and i well alveys be ther for you! ahahah fan vad bäsat man är! men ja Du asså shit ett liv uten dej det går bara inte på riktigrt alltiså! Vill inte gå ett steg uten dej, vill inte blinka utan dej, vill inte göra nånting utan dej! Du betyer fahn mest över allt och alla du är efter min familj! I LOVE YOU MORE THAN MOST IM PROMES! Eller hur man säger! asså shit det går inte att förklara hur mycket du betyder! Frö su betyder mer an allt och alla! Med dej vågar jag allt! svär! med dej gör jhagv allt, du gjorde så jag åkte TILT du gjorde så min mamma litar på att jag får åka bort! Du gjorde allt jag gör tillochmed den jag är ! DU ÄR MIN HIMMEL MIN JORD MIN ÄNGEKL MIT ALLLLLLT! svär! Veckan med dej har vart underbar!, 
Med dej kan jag fånga dagen! <3

Kommentarer
Postat av: L I N N E A

så bra :) bra att du älskar nån mer än mest.

vi kommer ha glömt varandra innan jag kommer hem!

men du kan ju alltid kolla in min blogg!

menade texten, för dig kanske den inte har nån mening,!

2010-06-27 @ 01:00:43
URL: http://ddeliciouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!