Farsta!

HejHej sötnosar!♥
Nu har jag och mamma komit hem från farsta...Vi köpte en sak till en sak
(haha) och så köpte jag ett halsband örhängen och typ conviers(stavning)
fast inte med merke ska köp i vår vita!=)§Idag ska jag bara vara hemma till
18.00 för då ska jag bort:-) § Jusste fet synd jag gick up 7 påmosrgonen för
att gå till tandläkaren och det gick bara 1 miinut*suck* kunnde sovit iställe!:(
Men nu ska jag ta av mej mina conveirs(stavning) för jag provade ju dom.
och så ska jag sätta mej i sofan och kolla på litte TV hoppas det är nåt bra!=)
Men jusst nu så msnar jag med lilla´crille;)<333 och kollar på tv!§
Men jaa ska dra nu Bloggar mer senare innan jag går pusspuss!
Här kommer sakaerna jag köpte!§

min outfit!:)

en tröja vi hemtade ut som mamma har bestält!:)

halsbandet:)§

örhängerna!§

skorna från sidan!§

upifrån!§
TACK MAMMA ÄLSKAR DEJ!§§§

/Ida Karmesjö Bieber Björk!§


Kommentarer
Postat av: eeh

Dom är tyvärr inte ÄKTA!

2010-03-07 @ 17:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!