Linnea Ljung!<3



Linnea Ljung!.
Jag älskar dje mest Bästavän & Twinie.Vi har alltid grymmt roligt tillsamans kommer sakna dej hella sommaren när du är i serbien men hoppas vi kan vara innan :)¨Du är en av det bästa sakerna som har hänt mej och det är jag väldigt glad över! Vi har inte känt varanda så länge så vi har inte så världs många minnean men vi har många! Okej vi har det väldigt svårt nu för alla får damp för att vi är kompisar men jag bryr mej faktist inte Bli hur sura ni vill men är det nån jag lämnar sist är det Linnea Ljung.  Och jag älskar dje mest och jag hoppas att du förstår det. Men snälla alla vrf blir ni sura?? asså det är bara onödigt för en sak borde ni veta jag och Linnea kommer alldig lämna varandra för Hon är min Bästavän och bästavänner sviker alldtig varandra och jag hoppas att ni förstår det. men jag vill bara att du ska veta att jag ÄLSKAR DEJ MESTMESTMEST!!!<333



Kommentarer
Postat av: Linnea Ljung '

AAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWW!!!!!!

ÄÄÄÄÄLSKAAAAR DEEEEEEJ BÄÄÄSTAAAVÄÄÄN!

DU ÄR SÅ HIMLA UNDERBAR....... ILY MOST BF!<3333333

2010-04-01 @ 14:52:13
URL: http://ddeliciouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!