Redan 24 besökare :)

Godmorgon!♥

Idag är jag hemma från skolan för jag har ont i huvudet. Men ska nog endå
på Teatern tror jag. Imorogon ska jag gå till skolan för det är ju sista dagen
innan jag åker till Norrland. Åker imorgon kväll :-) men jaa nu ska jag forts-
ätta kolla på tv med Jonathan (Han är här för på dagis igår så ramlade han
från gungan och bet igenom hella tungan så han har ett stort hål mitt i tung-
an. ) Men jaa jag har redan 24 beskökare (på blåa) och typ 30 på röda.
Men bloggar mer sen hej då puss ♥

www.sweettiger.blogg.se en blogg värd att läsa!


ÄLSKAR DEJ MÉST ´JESSICA BABY'<3333

/Ida Karmesjö Bieber Björk <3

Kommentarer
Postat av: Linnea Ljung '

Du älskar tydligen alla mest ?!

2010-03-30 @ 17:54:30
URL: http://ddeliciouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!