HHAHA MOGET ALTSÅ

Anonym om slapp dag :):
feet korkad man säger nt kibab man säger kebab!!!!! men juste du går på extra svenska så jag förstod...lägg järna det här på veckans fråga elr vad fn den heter elr vågar du nt?????


Svar: HATAR SÅNNA HÄR DUMMA OMOGNA KOMENTARER HAHAHV :_p  HAHAH DU VADÅ EXTRA SVENSKA BARA FÖR ATT DU GÖR DET ELLER ? PSSSS. TÖNT OCH HUR VET DU OM VECKANS FRÅGA ELLER VAD DU SA ? :S GÅR DU ELLER `:S OCH OM JAG KANSKE SKRIVER FEL IBLAND -.-  VAD HÄNDER FÅR JAG BÖTTA ELLER ? GÄRNA INTE JÄRNA DET ÄR SNARARE DU SOM GÅR I EXTA KLASS. IDI*T.  OCH OM JAG SKREV FEL KEBAB EN GÅNG . IDIOT. HATAR HATAR !!

T Ö N T ! O M O G E N !

Kommentarer
Postat av: Tove

Hej hej!

jag älskar verkligen din blogg!



jag fattar bara inte vilka det är som är så taskiga t ex anonyma som inte har nåt LIV..

fattar att det är jobbigt..

har hänt samma med mig ! ¨



Kram

2010-09-29 @ 20:03:32
URL: http://soomestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!