Chiara & moa darlings.

Hellöö. ska snart gå och lägga mig men täönkte göra tt snabbt inlägg.
Idga slutade jag 4 -.- haha men tack för min brooor Jimi gjorde min daaag hahaha.
Efter skolan gick jag hem somnade sen åt tacos. ahah sen tagga jag till torget och träffa chiara & moa
vi dansade lite sen tagga vi och åt. haha sen satt vi ute med Ellinor,Ella, samantha och många mer.
sen tagga  jag hem ahha roligt elerhur? ahha nooot +att det här inlägget blev helt sne knullat.
men aja hejdå!


JAG ÄLSKAR DIG MIN ÄNGEL!♥


Kommentarer
Postat av: CHIARA

ÄLSKAR DIG MED ! <3

2011-08-29 @ 17:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!