Lyssna bara, shiiiiittt!!

Dåå:




Nuu:



OMGASSHHHH


DÅ:



nUUU:




Kommentarer
Postat av: KanyaKung ' ♥ ★

WTF bella?! Låtarna är ingen skillnad,de är samma låt :o <333

2011-03-29 @ 18:13:49
URL: http://kanyamarielle.blogg.se/
Postat av: KanyaKung ' ♥ ★

OJ,IDA* :D

skrev från mobilen eller aah xD<3

de blev cepe :D

2011-03-29 @ 18:14:32
URL: http://kanyamarielle.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEJ jag är en tjej som går i 6an och har alltid typ velat vara din vän men vet inte hur jag ska säga det, vi har träffats och så men vi går inte i samma skola, jag tycker du är kul men jag vet typ inte vad jag ska säga eller göra jag tänkte skicka mejl till din facebook men tänk om du visar för leonie och dom då kommer jag typ skämmas ihjäl men jag hade ditt mobil nummer förut men sen fick jag ny mobil så det är borta snälla skriv ditt nummer och svara gärna och skriv hur jag ska göra för att få en chans att bli vän med dig!! du är en cool tjej! och jag har alltid beundrat dig... Din anonyma hemliga " vill vara din kompis"

2011-03-30 @ 18:39:36
Postat av: Anonym

var va du o leonie o shoppade i går????

2011-03-30 @ 19:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!